Dag 3 Een dure rit.
31 juli 2010 - Palm Springs, California, Verenigde Staten
Vandaag gaan we naar Palm Spring, z'n 200 km verderop. Lekker toeren met Blof uit de speakers, dan kom je er vanzelf. Onderweg genieten van het uitzicht en de fraaie auto's die langs stuiven, even later doe ik zelf ook mee! Om de rit wat te onderbreken, stel ik voor om te stoppen als iemand iets leuks of interessants ziet! Nog geen 2 minuten later zien de jongens langs de snelweg een shoppingmall, kijk pap daar willen we naar toe.... Ik eraf, jongens verbaast, maak nog een grapje door alleen maar over het parkeerterrein te rijden, parkeer dan toch. Jongens blij! Ik minder, blijken er 150 merkwinkels te zijn, daar gaat mijn reisschema en creditcard. Met tassen vol en 4 uur verder, rijden we in een ruk door naar Palm Spring. We checken in bij het Ramada Inn hotel en nemen direct een duik in het zwembad, het is 35 graden. Palm Spring verkennen, een mooi plaatsje met veel groen en een Tramway die bergop gaat! We besluiten naar boven te gaan, wat een rit en uitzicht. Een kleine wandeling op de top en dan snel naar binnen om tijdens het eten, te genieten van het prachtige uitzicht, het wordt donker en de stad geeft licht..... Op weg naar beneden genieten we met een muziekje op de achtergrond, van een oneindige sterrenhemel.

Goodmorning!!
How are you today? Geweldig dat ik mee mag genieten met jullie reiservaringen. Zo beleef ik ook een beetje het Amerika gevoel, een land met onbegrensde mogelijkheden.
Ik verheug me al op jullie volgende berichtgeving.
Guys enjoy jourself en have a lot of fun................
Regardz,
Karin de Graaf
Veel plezier in de USA. We volgen jullie...
Groetjes
jkjk